۲ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جگر مرغ مفید یا مضر؟!

جگر مرغ منبع غنی از پروتئین و آهن است و در درمانی بسیاری از بیماری ها موثر است . این غذای  خوشمزه و سنتی اگر در حین مفید بودن با عدم رعایت قوانین بهداشتی  مصرف شود قطعا به یکی از غذاهای مضر برای بدن تبدیل خواهد شد.
جگر مرغ همانند گوشت دارای مقدار زیادی پروتئین است و نقش خونسازی بدن را برعهده دارد.علاوه بر جگر، سنگدان مرغ هم از مقدار زیادی پروتئین برخوردار است.و نیز بخاطر وجود آنزیم های مناسب مانع وجود سنگهای کلیوی می شود. البته مرغ های پرورشی که هورمونی هستند نه تنها مصرف جگر سودی ندارد بلکه بسیار مضر هم خواهد بود. هورمون به عنوان یک ماده مضر ممکن است در جگر مرغ تجمع پیدا کند و مصرف آن را برای افراد مضر سازد.

  • دانیال عظیمی
  • شنبه ۵ مهر ۹۹

علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله

علائم و نشانه های دختر بودن جنین در بارداری

نشانه های خاص نشان می دهد که کودک می تواند یک دختر باشد یا پسر با این حال، این نشانه ها قطعا به شما نمی گویند که شما یک دختر را باردار هستید ولی تجربه ثابت کرده است که نشانه های بیان شده در اکثر افراد پیش بینی را درست انجام داده و زنانی که در دوران حاملگی این نشانه ها و علائم را داشتند نوزادشان دختر به دنیا آمده است ، بعد از معرفی علائم بارداری پسر روی شکم زن حامله در بخش قبلی نمناک به علائم بارداری دختر روی شکم زن حامله می رسیم.

دختر-بودن-جنین-در-بارداری

 

  • دانیال عظیمی
  • پنجشنبه ۳ مهر ۹۹